Hanna Loffart

Spanien – dag 3 och 4

Dag 3 i Spanien och vädret var inget vidare.
Men – det visste vi sedan innan och vi hade planerat in en shoppingtripp.
För i närheten låg nämligen Spaniens största shoppingcenter!

Vi var fyra stycken som hoppade in i en taxi och åkte dit. Några timmars shopping, Zara och Primark för min del. Hittade massor av fina kläder till barnen. Som vanligt. Vi åt en så himla god pastabuffe´där. 150 olika rätter, mestadels pasta och pizza men även sallader och desserter. Jösses, vad vi åt!

Efter några timmar var vi nöjda med shoppingen och tog bussen tillbaka.
Mötte upp våra vänner som inte följde med, hängde i lägenheten några timmar. Jag var trött och hade så himla ont i fötterna, lyckades få blåsor mellan foten och tårna. Jättekonstigt, och ont! På kvällen haltade vi neråt torget för mat. Väldigt mätta sedan den där buffén dock. Men vi hamnade på ett väldigt bra ställe, beställde in en ceasarsallad till förrätt och det var den godaste jag någonsin ätit! Efter det en gigantisk hamburgare som jag orkade tre tuggor av. Ingen av oss tog in dessert, trots att vi betalade för det. Då är man mätt. Det blev ännu en lyckad och rolig kväll. Vi avslutade den i lägenheten med massa skratt och lite allvarssnack.

På tisdagen vaknade vi tidigt, åt frukost och packade ihop oss. Carina mötte upp oss för hejdå och kramkalas innan vi hoppade på bussen som tog oss till flygplatsen. Flyget hem var i tid och jag kom innanför ytterdörren hemma vid 17-tiden.

TACK för fantastiska dagar vänner! ♥

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!